Cine sunt?De unde vin? Incotro ma indrept?

In lumea aceasta mare eu sunt o parte minuscula din ceea ce inseamna pamant ,sunt una din celulele ce formeaza populatia ,dar totusi sunt o celula diferita, caci nu ma aseman cu nimeni,sunt doar eu, cu partile mele bune si rele.Probabil sunt nesemnificativa pentru unii sau poate sunt parte din viata altora,desi in cele din urma ajung sa fiu ceea ce mi-am dorit mereu sa fiu,ceva puternic si integru.

De unde vin?Vin din pustiu si fac lumina peste tot ce imi este necunoscut.Alerg spre ceva mai bun fara sa privesc inapoi.Si daca as privi ar fi tot intuneric pentru ca nu doar eu alerg ,ci si ce las in urma mea..Descopar ce nu am vazut inca si ma indrept spre capatul drumului meu ce duce spre autocunoastere si ma ajuta sa imi indeplinesc dorinta de a fi ceva mai bun decat sunt acum.Aprind in drumul meu flacarile fericirii ce imi calauzesc pasii si inving greutatile vietii ce imi stau in cale.Imi propun sa imi parcurg traseul fara de sfarsit pana cand in lumea mea ,uneori intunecata de imprevizibil, va rasari din departare soarele,soare ce ma va lasa sa ating nestiutul .Razele sale imi vor incalzi sufletul si viata, facand-o mai blanda si mai imbucuratoare.Ma vor face sa simt ca traiesc si ca viata fara de bucurii e de prisos si parca impingandu-ma de la spate imi vor sopti si ma vor convinge ca mai e mult de mers.Iar daca o viata nu imi va ajunge sa gasesc fericirea,voi fura chiar trei pentru a-mi privi propriul meu rasarit.

Publicat în: on octombrie 25, 2009 at 3:23 pm  Scrie un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: http://ingeniumliteratura.wordpress.com/2009/10/25/cine-suntde-unde-vin-incotro-ma-indrept/trackback/

Feed RSS pentru acest post.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

