Ce caut eu aici?

Cine sunt? Drept spus, nu știu. M-am născut privat de cunoștințe și aruncat într-o mare de întrebări. M-am zbătut frenetic în apa gheață până am învățat să plutesc, apoi mi-am găsit calea spre protecția frivolă a uscatului. Un uscat, de altfel, mistuit de-o ceață nesigură, o negură ce ferește de ochii pericolului atât cât ferește de cunoașterea acestuia. Stau pup și-nscriu în nisipul insulei mici reverii, zilnic. Oare ce-o fi după perdeaua de brumă, perdeaua de apă?

De unde vin? Îmi place să cred că m-am născut ca o proaspătă verigă a unui lanț etern de întrebări, lanț pe care nu pot decât a-l continua la rândul meu. Poate într-o zi va veni veriga ce va explica totul. Poate că nu.

Încotro mă îndrept? Spre marea de întrebări, prin marea de oameni. Pescuind întrebări și răspunsuri deopotrivă, veșnic învățăcel al tainelor lumii. Șovăitor spre început, trec prin probele vieții, dobândit sau zăpăcit, până când voi fi adunat destul curaj să m-arunc din nou în adâncimile mării.

În adâncuri, la mare presiune și îngheț, alături de multe alte suflete, să găsesc ceea ce caut; ceea ce căutăm toți: Raspunsul fiecaruia. Cine sunt?

CHELU CRISTIAN, XR

Published in: on Octombrie 25, 2009 at 2:33 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://ingeniumliteratura.wordpress.com/2009/10/25/ce-caut-eu-aici/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

