Harap-Alb din mine

Luand o pauza din iuresul acestei lumi, am hotarat sa imi descopar identitatea in masura in care reusesc… Cine sunt? De unde vin? Incotro ma indrept? Raspunsul este foarte greu de dat acestor intrebari vitale care contribuie la definitia omului, dar voi incerca sa ma cunosc mai bine.

In primul rand sunt fiica, sora, eleva, prietena si colega. Nu stiu cat de bine pot indeplini aceste roluri, dar am realizat ca doar prin incercari se dovedeste vadit cine sunt. Aceste probe ajuta la maturizarea mea, aduc rabdarea si rabdarea aduce reusita in orice problema.

De asemenea, vin dintr-o lume a necunoscutului si incerc sa ma indrept spre poiana care se zareste la o deosebita departare de inima padurii, locul in care ma aflu. Inaintez cu speranta ca intr-o zi voi ajunge la destinatie, cu toate ca acest imperativ si deziderat se poate dobandi cu foarte multa stradanie din partea mea.

Mai mult decat atat, “coborarea in adancul sinelui” a inceput cand, in clasa a opta, o persoana cu totul tainica pentru mine mi-a pus aceste indispensabile si subite intrebari si in ciuda faptului ca am fost un pic contrariata, am fost nevoita sa imi dau raspuns la acestea. Insemnatatea convictiunii pe care am aflat-o ma ajuta sa inaintez chiar si atunci cand puterile imi sunt sleite. In momentul in care am lasat vanitatea in urma mea, am inteles ca persoana necunoscuta, care mi-a pus intrebarile, mi-a dorit binele si in prezent am ajuns sa am deferenta fata de ea.

Asadar, sunt ferm convinsa ca descoperirea identitatii are loc in fiecare zi, cu conditita ca eu sa doresc a-mi cunoaste punctele forte, sau, dimpotriva, pe cele vulnerabile. Am mai inteles ca daca hotarasc sa fiu afabila si sa am solidaritate fata de cei din jurul meu, voi fi uimita de multimea persoanelor pe care le intalnesc in itinerarul acestei vieti si care au nevoie de o mangaiere sau de un ajutor.

LAZEA LIDIA, XR

Published in: on Octombrie 25, 2009 at 3:28 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://ingeniumliteratura.wordpress.com/2009/10/25/harap-alb-din-mine-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

