Si eu sunt Harap-Alb!

„Cu multi ani in urma, intr-o noapte ca aceasta, Iacob nu-l lasase pe Dumnezeu sa plece pana cand nu-l binecuvantase. Atunci Domnul il intrebase: Cum te numesti?

Asta era: trebuia sa ai un nume. Cand Iacob i-a raspuns, Dumnezeu l-a botezat Israel. Fiecare primeste un nume cand se naste, dar trebuie sa fie in stare sa-si boteze viata cu un cuvant care sa-i dea un sens.” (Paulo Coelho, „Al Cincilea Munte”)

Cine sunt? Sunt Patricia, iar acesta este „numele meu de scena”, nume destinat exetriorului. Cu toate acestea, eu nu voi cauta sa-i dau un alt nume vietii. Ci voi cauta, in schimb, sa-i dau un sens numelui meu. „Patricia”. Sa-l umplu de proprietati si intelesuri. Sa-i atribui o legatura directa cu MINE. Eu as vrea sa slefuiesc acest nume, sa-l scap de starea bruta in care sa afla acum. Mi-l voi insusi prin efort, schimbari, evolutii. Prin acest nume imi voi putea invinge Spanul si voi reveni la starea initiala de echilibru. Starea pura. Intr-acolo ma-ndrept, iar numele va fi talismanul meu. O formula magica de evocare a eului interior, o lunga strigare spre profundurile sinelui, strigare ce nu va ramane fara ecou.

Horhat Patricia

Published in: on Octombrie 25, 2009 at 3:04 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://ingeniumliteratura.wordpress.com/2009/10/25/harap-alb-din-mine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

