Despre iubire, in alt fel…

9 februarie 2010

Timişoara

Dragul meu,

Îţi mărturisesc că amintirea acelei seri petrecute în parc, pe malul apei, nu m-a parasit nici macar o clipă. Nu pot exprima în cuvinte acele sentimente care, datorita ţie, m-au cuprins şi m-au făcut să mă simt împlinită, însa acum, în lipsa ta, mă chinuie…

Fără mângâieri, săruturi tandre şi îmbrăţişări mă simt pierduta şi număr tristă zilele care mai sunt să treaca până te voi revedea. Te caut în toate frumuseţile care mă înconjoară… în culori, miresme, sunete armonioase. Te caut în lacrimile ploii, în răsuflarea vântului, în lumina lunii şi strălucirea stelelor, însă toate acestea îmi apar fără de sens în lipsa ta…

În acest timp petrecut departe de tine am trăit în visare, şi înca visez la clipa în care mă vei săruta şi îmi vei spune vorbe dulci, încercand să compensezi timpul pierdut…

Dorela

Dragul meu,

Parfumul tău mă urmareşte încă, şi nu mă lasă să dorm, îndemnându-mă  să încerc să pun în cuvinte o părticică a sentimentelor mele pentru tine.

Nu pot uita clipele minunate petrecute în braţele tale, la pieptul tău, simţindu-ţi bătăile inimii. Săruturile, mângâierile tandre şi vorbele dulci îmi produc sentimente imposibil de exprimat în cuvinte, pe care aş vrea să le împărtăşesc lumii întregi, să ştie cât te iubesc.

Îţi mulţumesc pentru că m-ai făcut mai bună, mai blandă, mai rabdatoare şi pentru că mă iubeşti cu toate calităţile, dar şi defectele mele. Ai devenit centrul universului meu, în jurul căruia se concentrează toate gândurile şi sentimentele mele.

Eşti minunea pe care o aşteptam să se întâmple…

A ta îndrăgostită,

Dorela

Published in: on Martie 1, 2010 at 1:50 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://ingeniumliteratura.wordpress.com/2010/03/01/despre-iubire-in-alt-fel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

